Frågor och svar

anna om Första gången på år och dagar:
när du hade muskler då, vad åt du per dag ungefär, hur många gånger träna du ?
Svar: Jag kommer faktiskt inte riktigt ihåg vad jag åt.. tränade gjorde jag ca två, ibland tre dagar i veckan. Och det var det mycket klättring som är jättebra träning för framförallt armar och rygg.


åsa om Vilken färg bli snyggast?:
var kan man beställa dem ifrån? skulle du kunna länka sidan? :)
Svar: Den kommer ifrån asos.com :)


emilia  ([email protected]) om Två veckor kvar och sen är den borta!:
Har både du och Sophie tandställning? :)
Svar: Nej det är bara Angelica som har det :)


Anonym om Torsdag!:
Vem av er går i dragons?
Svar: Det är Sophie som gör det.


Anonym om En pluggig söndag:
Angelica, har du lätt för dig i skolan eller är det bara så att du lägger ner väldigt mycket tid på att plugga? :)
Svar: Jag har väl varken lätt eller svårt i skolan tror jag. Ligger helt enkelt där i mellan någon stans. Dock lägger jag ner mycket tid på att försöka få bra betyg :)


felicia om Bilder från Rhodos: Del 2:
Hej, vart kommer den "orangea" bikinin ifrån? :D
kanske är slut, men vet inte vart jag ska köpa bikini :D kram
Svar: Den är från Bikbok, men jag tror inte den finns kvar tyvärr.. :)


Linnea om lördag:
Måste få ställa en fråga. Ni båda har ju ätstörningar osv. Jämför ni er mycket med varandra? Tänker att det kan vara extremt triggande att ha en person som är så pass lik en själv, och att man gärna vill vara den som är "bättre"? Förlåt om det är en jobbig fråga, ni behöver inte svara. Kram.
Svar: ja vi jämför oss nog rätt mycket tror jag. Man tävlar på något sätt alltid med varandra och man vill alltid vara den som är bättre på allt. Kram


Anonym om bio time:
åh, jag älskar att gå på bio! vilken är din favorit du har sätt nånsin tror du? :)
ska se svensson svensson imorn, har varit taggad sen inspelningen började! :)
Svar: det är svårt att säga någon speciell film, det finns många bra! Men twilight filmerna har varit värda att se på bio.


... om Jag idag:
Hej! Tänkte höra med er som har erfarenhet, jag har under flera år haft en del tankar om mat och vikt mm. Är underviktig men känner mig inte som det (bmi på 16-17 som jag har haft länge nu). Tränar ca 5 dagar i veckan. Min mens har alltid varit ganska oregelbunden men nu har jag inte fått den sen i april. Tror jag har gått upp lite i vikt den senaste tiden så tycker det är konstigt att den inte är normal nu. Vad tror ni det beror på?:)
Svar: Det är normalt för en underviktig person att mensen inte kommer som den ska. Och trotts att du går upp till en normal vikt, så kan det ta lång tid för kroppen att anpassa sig igen. Många personer med ätstörningar kan vara friska i år innan mensen kommer tillbaka.
Lycka till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0