Några frågor och svar

Anonym om Misstag gör att man tappar förtoende:

hej en liten jobbig fråga bara! :) Om du lyckas ta alla dyk certifakat kommer du då få någon resa utav skolan utomlans så du får dyka eller är det mest om du själv är ute och reser och sen behöver du bara låna dykarutrustning?
Svar: Dykcertifikaten vi tar är något som skolan betalar ca 20 000 kr per person för att vi ska få ta dem, och det är meningen att vi ska kunna fortsätta att utbilda oss inom dykning om vi vill. Sen vet jag inte om vi kommer göra någon resa eller så, men vem vet, vår skola brukar komma med en del överaskningar :)

 

Anonym om Mycket plugg att "se fram" emot..:

Hur tar ni era outfit bilder? Är det någon som fotar ?
Svar: Vi brukar ta outfit på varandra, eller ställa kameran på självutlösare.

 

Anonym om det är inte lätt när det är svårt:

har du fått jobbb?? hur då ? var då?
Svar: Nej jag har inte fått något jobb, det enda jobbet jag har är på Karbin klättercenter och där jobbar jag bara någon gång ibland.

 

vera ♥ om det är inte lätt när det är svårt:

vart kommer linnet och jeansen ifrån??
en till sak: hur har ni fått så långt hår??
tacksam för svar :)
Svar: Jeansen är jättegamla, men kommer ifrån Gina. Linnet är från vila har jag för mig.
helt ärligt tror jag att vi har långt hår bara för att vi spar så länge och inte klipper oss jätteofta… men våra hår är väldigt tunna.
J

 

nellie om Halv åtta hos mig: Första avsnittet:

har ni tandställning? :o
Svar Angelica har det.

 

Anonym om Mycket plugg att "se fram" emot..:

Angelica! Varför har du börjat i en ny klass? och är inte den klassen bra eller vadå? :( Älskar bloggen, kämpa på!!
Svar: Jag har börjat ny klass för att jag har valt en annan inriktning en resten av många i min klass. Så då vart det ny klass, fast jag umgås med en tjej därifrån som gick i min förra klass också. Klassen är väl helt okej, saknar bara att gå i min förra med alla roliga vänner.

 

Moa om Mycket plugg att "se fram" emot..:

As snygg tröja! vart har du köpt den? finns den kvar i butiken?
svar: Tack! Det är från Vila har jag för mig, tyvärr så tror jag inte den finns kvar eftersom jag köpte den innan sommaren precis.

 

vera ♥ om Outfit idag:

Jätte fint!
vart har du köpt "blusen" och koftan?? :)
Svar: tack! Blusen är från Vila och koftan från H&M :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0