frågor och svar!

Anonym om iphone?:
hör du själv hur jävla bortskämd du låter??

Svar: Bortskämd.. är jag verkligen inte brukar få jobba för de mesta. Undrade bara om ni hade några förslag på vad jag skulle ta?


Anonym om Vatten hit, Vatten dit:

vart har ni köpt era klänningar på headern?
finns det någon möljlighet till att sophies klänning finns kvar o köpa?
eller har hon planer på att sälja sin? (:

Svar: Angelicas är från asos.com och Sophies från bikbok.. dom finns inte kvar för dom köptes förra året.. tyvärr:/ och min är inte till salu.. hehe sorry:(


Anonym om iallamående:

Hej :) Kan ni inte svara på lite frågor igen? men hur går det för dig nu, har du spytt upp något på senaste eller blir du bättre? :)

Svar: Det blir bättre och bättre:)

 

 

Anonym om iphone?:

Tycker att du ska ta en iphone, du kommer inte ångra dig ..
en fråga ungefär hur många besökare har ni i veckan/dag Kram

Svar: lite olika men runt 500 ibland lite mer och ibland lite mindre, kram

 

Anonym om iphone?:

Kan inte ni berätta och visa bilder på Julia?

Svar: Vad ska vi berätta om henne? Bilder kommer upp i bloggen lite då och då!:)

 

Anonym om Navelpiercingar:

gud vilka finna! vart har ni köpt dom som vi har på er nu! var de dyra?
tacksam för svar! :D

Svar: Hjärtat är från guldfynd och den fick jag i pressent så vet inte riktigt vad den kostade.. Glitterbollen är också ifrån guldfynd och kostade 199 kr:)

 

 

Anonym om Hur dum får man vara!?:

Kan inte ni ha ett inlägg där ni visar bilder på erat hus, trädgård och så? <3 :D

Svar: Jo, men någon dag då det är städat och när vi fått ordning tomten efter vintervädret!:)

 

 

 

B om Hur dum får man vara!?:

Kan inte ni göra en kategori för ur min dagbok ? :)<3 fortsätt kämpa tjejer ni är sjukt unga och hela livet framför er ni är så vackra ! Kom igen nu ni vill ju ur den här sjukdommen sötisar <3

Svar: Hm.. jo kanske det.. men skriver bara om dom speciella händelserna.. skulle väl vara ganska tråkigt att läsa om  samma saker eftersom det var vad vår vardag bestod av då.. det var väldigt mycket om skrik, tårar osv. kram!


 

Anonym om Hur dum får man vara!?:

Fråga till Angelica :)
Blev du friskskriven från mando? Gick du inte på uppföljningsprogrammet när du insjuknade igen så dom märkte det?

Svar: Nej jag blev inte friskskriven, blev kickad kan man säga.. jag skötte mig inte och vägrade att gå dit, så tillslut blev jag remiterad till psykavdelningen på bup där man typ bor på något hem.. Kom dock aldrig dit eftersom det inte var någon som tvingade mig, mina föräldrar hade förlorat greppet och visste inte vad de skulle göra. Jag tyckte jag var tillräckligt frisk, men det tog inte lång tid innan jag föll tillbaka igen
Så nej jag gick aldrig något uppföljningsprogram. Kram!


Anonym om sweet!:

tycker ni hon på bilden är tjock?

Svar: Nej hon är väl helt normal..


 

Anonym om två bilder från idag!:

Sööt! Har Julia en syrra? :)))<3

Svar: Ja det har hon, en som heter Moa och är född 97 tror jag och en som är typ ! år :)

 

 

Anonym om två bilder från idag!:

va e det fel på julia ? har hon oxå sjukdomen ?:/ snälla svara

Svar: Det är inget fel på henne.. men ja hon har samma sjukdom!

 

 

Anonym om never go back:

Hej Sophie,
Såg dig på Mando idag men vågade inte säga hej.. hehe. skulle kännas lite konstigt kanske, jag läser din blogg men du har inte en aning om vem jag är..
Undrar bara vilken behandlare du har fått nu efter Cecilia?
Kram

Svar: Klart du kan säga hej, det är ju bara trevligt:)

Nu har jag Anna som behandlare.. vet inte vad hon heter i efternamn men hon är svarthårig i alla fall kram

 

 

Anna om never go back:

Ligger det där i Huddinge? :)

Svar: Ja det gör det:)

 

 

Anonym om never go back:

Hej tjejer! Ni är så jävla grymma!!
min fråga är hur många centimeter ni har i "midje-mått"? Om ni inte vet, vad skulle ni gissa på? Eller vad hade ni senast för mått?/vad hade ni när ni var som smalast? Tack på förhand! <3

Svar: Tack:) midjemått osv är inget som kommer ut i bloggen.. Kommer inte ihåg vad vi hade som minst och har faktiskt ingen aning nu.. Vill inte veta heller..:/

 


Micke  ([email protected]) om frågor och svar:

Vill bara säga till er först att. Ni är så duktiga som kämpar på! dock till det jag verkligen måste påpeka...
Sa inte ni att era föräldrar också läser dagboken?
Isf lär dom ju få reda på det nu? Hihihih :)
Vet inte om ni inte tänkt på det eller inte, men komiskt är det iaf!
Anonym om ur min dagbok:
vet era föräldrar om att ni röker?
Svar: Nej inte vad vi vet i alla fall
Kämpa på!!
Stor kram på er båda!

Svar: Tror inte dom läser så ofta och dom orkar nog inte sitta och läsa alla detaljer.. Men dom vet att vi röker ibland.. men dom har inga bevis så dom kan inte göra så mycket..:P kram!

 

 

Anonym om frågor och svar:

Hände det förut att någon sa typ: ''Du är redan smal'' och du sa ''Nej, jag är tjock''? Skulle ni tro att personen ljög när han eller hon sa att du var smal? Frågan kan vara till vem som helst. Söta är ni!

Svar: Ja det kunde hända eftersom man inte insåg själv hur smal man var.. Skulle någon säga till mig (sophie) nu att jag var smal så vet jag att dom inte talar sanning eftersom jag gått upp så sjukt mycket.. Tror angelica känner detsamma. Tack:)

 

 

Cornelia om Navelpiercingar:

vart rekomenderar ni att köpa navelpiercingar? :) där de finns snygga

Svar: hm.. det är olika på marknader i visby brukar det finnas fina.. men det är ju kanske lite långt att åka hehe.. men det finns lite överallt, Ibland på guldfynd, och någon affär som heter typ six eller något liknande som ligger i farsta.

 

 

my om Navelpiercingar:

vad har ni för kamera? snygga piercingar och grymma bilder! :D

Svar:

 

 

Anonym om Vatten hit, Vatten dit:

Hej! Grym blogg ni har :D
Men jag måste bara fråga en grej, vad är det ni gör? Alltså är det under skoltid ni tvättar och fyller på grejer? Eller är det erat extra jobb? Jag fattar ingenting haha. puss på er :)

Svar: Det är på vår praktik.. vi har ju det två gånger i veckan och det var då vi fick tvätta klossarna.. vi jobbar ju på ett klättercenter:)

 

Malin om Navelpiercingar:

Jättefina, hur lång tid tog det för era navelpiercingar att läka? :) ♥

Svar: Oj kommer faktiskt inte ihåg men runt två månader tror vi.. dock fick angelica en infektion i sin så det tog lite längre tid.. men helt läkta och bra var dom nog inte förens ca 4 månader efter:)

 

SARA om dagen:

Hej! Ni lägger upp sjukt snygga klänningar (två vita) de senaste månaderna, var kommer dom ifrån? :) älskar er blogg!!

Svar: Den ena är från Asos.com och den andra från bikbok båda köpptes dock förra året.. tack:)




Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=STeHV7eRgvs&feature=player_embedded kolla på den :)

2011-04-12 @ 19:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0